- I wish you were here!

Jag saknar Dej, och tänker på Dej ofta.
I år har varit ett "värre" år igen. Jag och min älskade, fick bekräftat
i Oktober att vi skulle bli föräldrar till nummer två - Moa bli storasyster.
- sådana stora/viktiga händelser i mitt liv, får mej att sakna Dej lite extra. 
Vi har pratat om Dej, hela Din familj - när vi fått veta att barnbarnsbarnen väntats.
Alla är vi rörande överens om att Du delat glädjen med oss, och varit en stor del
i våra flickors liv :) 

I år tar min lillasyster och kusin studenten. Tankarna är hos Dej igen.
Tänk om Du kunnat vara med och fira deras stora dag, se stoltheten lysa i  deras ögon,
när de springer ut från skolan!  


- Med risk att bli påhoppad, igen!

Det är i mina ögon orättvist att någon som Du, någon som alltid varit delaktig och stått
vid vår sida inte får vara med och dela våra stora ögonblick i livet!
- I wish you were here ..


Idag ÄR det Din dag, levande eller inte. - Tankarna är med Dej ikväll! ♥
Grattis på födelsedagen.


Kommentarer
Postat av: katja

Sötasöta farmor. Pappa och jag hade födesledags diskusen i förrgår, han hade fel som vanligt XD HAH

2010-05-10 @ 21:29:00
URL: http://kaatchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback