- Helgen räddad?! ;D

Då var det kväll.

Dagen har gått fort. Vi hämtade som sagt Moa tidigare från dagis idag och drog in till Sjöbo. Vi började med en kopp te och kaka hos Cc, innan vi traskade vidare till BVC. Började med vägning och mätning av lilla snäckan, 63 cm och 6.2 kg tung :) besöket avslutades med en spruta i vart lår - vilket inte var populärt! ALDRIG sett vårt lilla pyre så arg och ledsen :l
Gick inom en runda på Coop med, passade på att handla lite billigt och fylla på frysen ännu mer.
Var hemma runt tre, mannen påbörjade middagen med en gång (han tycker jag ska ha mat i magen innan jag knatar bort till min brukare. Gull! ♥)

Kvällen på jobb då?
Det gick mycket bra. Idag fick jag jobba mycket själv, med stöttning och peppning av både brukare och den ordinarie assistenten :) Lite nervös inför vissa moment, men de tyckte jag skötte mej galant. *sköönt* Nu har jag åkt på att jobba hela helgen, wie!


Nu lite filmtittande i soffan med mannen, innan det är dags för sängen.
Zzz ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback