- Detta är till dej Sandra!

Svar till Sandra, som kommenterat mitt inlägg - Man värnar om familjen?

Värna du själv om din familj? Eller du har bara åsikter om andra familjer?

Värnar du om din familj, står de vid din sida - alltid! ♥
Gör de?

- När ingen annan finns där, duger vi då?
Gör de?

-
Ja, jag värnar om MIN familj. MIN familj betyder mest, och står mej nära!
Är det fel av mej att ha åsikter om familjer som bara ställer till bråk, alternativt låtsas som om delar av familjen inte finns?

Och visst står ens familj alltid vid ens sida om man vårdar sin relation?
Har jag fel?

Om vi duger, det är frågan jag också ställer mej till de i "familjen" som vänder ryggen till och låtsas som man inte existerar.
Vad tror du?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag värnar om MIN familj. MIN familj betyder mest, och står mej nära!

Är det fel av mej att ha åsikter om familjer som bara ställer till bråk, alternativt låtsas som om delar av familjen inte finns?



Mitt svar:

Hoppas att de som ställer till bråk osv pratar ut med varandra och får svar på varför det blir så.



Och visst står ens familj alltid vid ens sida om man vårdar sin relation?

Har jag fel?



Mitt svar:

Klart att man ska vårda sin relation, gäller samtliga inte bara från en sida, ansvaret gäller alla i familjen.



Om vi duger, det är frågan jag också ställer mej till de i "familjen" som vänder ryggen till och låtsas som man inte existerar.

Vad tror du?



Mitt svar:

Om vi duger? Det kan bara de inblanda svara på, om man frågar får man svar.



Detta är nog mitt sista besök på din blogg eftersom detta är en dagbok/familjeblogg, för att ta del av den måste man känna dig och din familj.

TACK för denna tid, tips för att behålla läsare är att uppdatera din blogg, radera aldrig inlägg och kommentarer.

LYCKA TILL!



2010-10-18 @ 11:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback