- Dags för sängen, men först ..

.. hinner jag slänga in ett nytt inlägg i bloggen! :)

Idag har vi varit väldigt flitiga, och förtjänar verkligen att ligga i varsitt hörn av soffan nu. Började förmiddagen med att plocka undan, damma och dammsuga här hemma. Sen var det dags att hämta Moa, och hem för att påbörja en tidig middag - köttbullar och mos blev det idag. Mumma! :)

Lite i fyra, traskade jag några kvarter bort för att träffa min första brukare och "hennes" assistent. Mycket trevliga, båda två! Så nu är det bara att hoppas att de tyckte det samma om mig och jag är välkommen tillbaka :D Och under tiden jag jobbade ryckte morfar och moster in att passa flickorna så att pappan kunde gå på föräldramötet på dagis.
Vi var hemma runt 19.30 båda två, fick flickorna i säng efter lite mys och prat i soffan .. och nu sitter jag här, medan mannen ser film.
Dock börjar det bli dags för mig att gå in och dra täcket över huvudet. Imorgon hämtar vi Moa tidigare på dagis för en tur till Sjöbo. Michelle ska vaccineras (hon är tre månader nu, fattar ni. TRE MÅNADER!!) vi ska ta en kopp kaffe och snacka lite skit hos en bekant och sedan avsluta hela rundan med att handla hem och fylla frysen lite till.

Så mina vänner .. godnatt och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback