- En jävligt tråkig Måndag helt enkelt!

Då var det Måndag igen. En jävligt tråkig Måndag om jag får säga mitt.
Moa har fortfarande feber, stigit mer under dagen.
Jag känner mej allmänt slö, och är inte alls på humör idag.
Det är kallt och grått där ute, - det är Maj månad ffs, ska det inte vara sol och varmare nu?

Det enda vi fått uträttat idag, har varit en tripp bort till affären.
Prinsessan var så envis med att hon ville gå och handla så hon drog på sej skor och mössa, hämta en av sina stolar och viips så stod ytterdörren på glänt ;D
Nu står mannen och gör lite mat medan Moa vilar, andra gången idag (det märks att hon inte mår bra!) och jag själv tänkte jag skulle plugga lite. Har man tråkigt, så kan man ha det ordentligt tråkigt (?!) och vad är tråkigare än att sitta med näsan i böckerna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback