- Dentrettondemajtvåtusentio.

Jag saknar min trotsiga, envisa, sura och alldeles alldeles underbara lilla tjej!
På mormor och morfarens initiativ så sover Moa i Sjöbo, de hade gjort upp lite planer
och räknade med Moa i dessa :)
- Jag är djupt tacksam att mina föräldrar och min syster finns. Att de ställer upp och 
avlastar lite ibland, att de tar sig tid för lilla loppan ♥ - och bara hittar på en massa bus! 



Iallafall har jag och gubben fått lite gjort idag.
Vi har städat och tvättat, samt möblerat om lite på loppans rum. Plötsligt ser rummet större
ut och leksakerna tar inte längre upp alla lediga ytor.
Nu håller vi kväll. Gubben genom att se hockeymatchen mellan Sverige och Tjeckien, och jag
själv tänkte jag skulle få gjort den sista insändningsuppgiften - så jag helt kan koncentrera
mej på nästa tenta istället.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jo de är klart du kan få titta, Moa & Wilma kan ju leka någon dag så kan du kolla igenom påsarna om där är något... Meningen är inte att jag ska sälja de speciellt dyrt utan bodysar 5 kr kanske. och klänningar blir lite dyrare men inte över 50 kr beroende på hur de ser ut mm....Vi kan ju se när vi alla har tid.... :)Kram

2010-05-14 @ 10:52:18
URL: http://bechys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback