- Dentjugosjundemajtvåtusentio.

Vem tror ni ligger i sängen nu, med variga och rinnande ögon? Med aaningen temp och hemska diareer?
- alldeles rätt, vår lilla snäcka! :l
Tycker så synd om henne. Hon kämpar på för att vara på gott humör, men mitt i alltihopa tar tröttheten över
och hon kryper upp i mamma's famn med napp och filt! ♥

Tips och råd, för att bli av med ögoninflammation?
Någon säger det räcker med att tvätta ögonen i ljummet vatten. Andra påstår man ska ha någon slags droppar/salva
att smörja i ögonvrån.
- HJÄLP?!


Själv "lider" jag av sammandragningar och förvärkar - vissa så onda att jag börjar tro att det är dags att packa väskan
och åka in till BB. Höhö ..
Jag börjar känna nervositet. Plötsligt känns inte förlossningen lika långt bort, och att jag inom några veckor kommer att ligga
i en säng och skrika ut mina smärtor, det känns ... konstigt. Plötsligt känner jag mej inte lika redo och tuff, som för några veckor sen ;D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback