- Denelfteifemtetvåtusentio.

Var på MVC idag, ett obligatoriskt besök.
Allt var bra med vårt lilla pyre ♥, hon växer på som hon ska,
och hjärtljuden fortsätter vara perfekta! :)
Efter lite klämmande och kännande på magen konstaterades
det också att hon redan nu, ligger väldigt långt ner.
- Fortfarande rörlig, men som omföderska behöver tydligen inte
barnet fixera sej innan det kommer till världen?!

En glädjande nyhet för mamman, då jag börjar känna mej mäkta
trött på att vara trött och svullen dagarna igenom. Tyvärr?!
- Får jag ens känna så .. *suck*

Snart dags, snart dags!


Eftermiddagen tillbringade vi nere i Ystad, jag och mannen. Någon vänlig
själ som hittat min plånbok och lämnat in till polisen.
Minsann! Alla mina tillhörigheter fanns kvar, inkl min skrynkliga tjuga och
några småmynt ;D
- Det finns hopp om mänskligheten!
Passa även på att beställa ett id-kort till mej, på tiden! Så om en veckas
tid, har jag äntligen en giltig id-handling igen :) Hehe.


-
Nu ska det intas en macka, och en kopp te. Sen ska jag krypa under täcket
och mysa med lilla familjen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback