- Minipärlan.

Moa kom iväg till dagis imorse, och jag till vårdcentralen. Efter många om och men!
- jag tror det är dags för mej att bli sjuk igen, såhär lagom till påsk .. varför inte
liksom?
Magen är i obalans, och illamåendet hänger över mej :l
Kan ju säga som såhär, att glukosen kom upp lika snabbt som jag svalt den.

Annars, är allt bra med vår lilla bebis :) Hon växer på som hon ska,
och nu börjar ju tillochmed jag tro att hon kommer bli lika stor och fin som
sin storasyster, hehe. SF-måttet hade ökat med fyra centimeter sen sist jag var där,
för ca tre veckor sen. Mamman själv har lagt på sig två kilo till *muttra* sen sist,
trodde jag la ganska stabilt och inte skulle öka så drastiskt i vikt då jag är ute med
Moa ganska mycket och promenerar. Tji fick jag!
Blodtryck och lilla M's hjärtljud är som vanligt mycket bra. Mitt tryck håller en jämn kurva,
och likaså lillans hjärtljud :) *skönt*

Nu sitter jag och äter en skål med flingor, efter att precis vaknat. (stupa i säng när jag kom
hem) Några timmar till jag hämtar Moa på dagis, sen kommer Magnus och hämtar hem oss.
Föräldragruppen ikväll .. verkar inte lika lockande längre,  och vi struntar helt enkelt i det.
- Nu vill jag bara hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback