- Dusch, mys med Moa, sova.

Då var Måndagen slut.
Moa sover äntligen (?!) efter en lång dag på dagis, samt en fika och lite bus hos
familjen R :).
Jag själv ska strax hoppa in i duschen, innan jag gör lilla loppan sällskap under täcket.
- Imorgon blir en tidig morgonpromenad upp till VC för min obligatoriska glukosbelastning,
samt lite andra rutinkontroller. Eventuellt blir det en sväng inom föräldragruppen med
imorgon eftermiddag, om jag orkar! (all information har jag redan fått höra och diskutera
kring, då jag väntade Moa - och dessa veckorna känns lagom meningslösa :l) Dock kul att
komma ut och träffa lite blivande mammor :)
Sen äntligen kommer hjärtat och hämtar hem oss.
Det är som de säger; Borta bra - men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback