- Hormoner? :l

Igår mötte jag mannen i dörren med tårarna rinnandes. Såklart blir han orolig och undrar vad som hänt, snyftande försöker jag förklara att allt är OK - och tårar efter en förlossning är vanligt, då alla hormoner är i obalans.

Ikväll rinner tårarna igen. Av den enkla anledning att min stora flicka tillbringar natten hos mormor och morfar! Jag känner mej hemsk, på riktigt! :l Jag vet hon har det bra, att hon bara hittar på en massa skit och blir ordentligt ompysslad :)
- men ikväll saknar jag henne mer än någonsin förr, ååh vad vi ska kramas och pussas imorgon mitt lilla troll ♥


Med bebis är det bra. Hon äter, skiter och skriker - som sej bör, hehe.
Vi hade besök av BVC-sköterskan idag. Mycket trevlig!
Vi pratade lite allmänt om allt, fyllde i papper och titta på snäckans kurvor. Som det ser ut nu, ligger hon fortfarande efter sex dagar på samma vikt som när vi lämnade BB. Vi blev rekommenderade att ge mer mat, men den här lilla tjejen är nöjd efter sina x ml - och vi får helt enkelt se till att hon verkligen får i sig mat var fjärde timme, och inte sover över.


- Nu ligger bebis och sover gott, igen. Jag ska passa på att tvätta upp en maskin, sen ta en dusch innan jag kryper ner under täcket och väntar på mannen min. Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback