- Tillfredsställd! ;D

Idag har det varit en helt OK dag, och jag känner mej tillfreds och nöjd med dagen.

Började förmiddagen nere i Ystad på förlossningen (då mitt tryck är som det är, gör jag numera de sista kontrollerna/undersökningarna där nere)

Precis som de andra gångerna jag varit där:
1. Visar lillasyster upp fina CTG-kurvor.
2. Min urin visar inte mer än spår av äggvita.
3. Blodproverna visar inte på att mina inre organ börjar ta stryk.

Det enda "problemet" är mitt blodtryck, som börjar stiga. Dock tycker inte läkare att det är så alarmerande högt och farligt, utan de vågar skicka hem mej igen ;D
Idag är det två dagar kvar till BF. Håll tummar och tår för mej att lillasyster bestämmer sej för att titta ut innan helgen.
- Vi fick ju trots allt lite hjälp på traven idag ..


Jag har även hunnit med att vara en snabb vända borta på 6A. Det såg ju inte helt fel ut.
Så imorgon mina vänner, det första vi gör är att ringa hyresvärden och tjata lite till - så de får tummarna loss! Sen finns det ingenting som kan få oss härifrån på väldigt läääänge :D

-
Nu ligger min stora tjej och sover gott i sin säng, jag ska snart gå ut och ta ett glas mjölk och en macka innan jag kryper ner under täcket och väntar på att min älskade gubbe ♥ ska anlända hem - efter en hård (?!) jobbkväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback