- Stolt mamma! :D

Imorse .. (som alla andra morgnar, doh!) rusar jag in på toaletten med en sprickfärdig kisseblåsa, efter kommer en yrvaken Moa med blöjan halvvägs av - då den var ordentligt fylld. När vi fått av blöjan går hon iväg och hämtar sin potta och kommer sen in och sätter sej hos mej. Vi sitter där en stund, och jag berättar hur duktig hon är som sitter på pottan och att man får sitta en liten stund så man hinner göra det man ska.
Plötsligt hoppar ungen av pottan, med skräckblandad förtjusning .. det STORA är gjort på pottan! :D Mamman blir exalterad och berättar igen hur duktig hon :)
Moa däremot, inte lika förtjust över vad som just skett i pottan - utan ber om en blöja för att avsluta - att hon sen springer in till pappa med ett leende på läpparna för att berätta vad hon nyss gjort, det är en annan historia ;D



Nu ligger hon och sover gott vår lilla prinsessa ♥
Tempen ligger strax under 38 grader, och magen är inte alls bra! De senaste dagarna har hon fyllt blöja efter blöja :l
Imorgon följer hon med mormor och morfar på kalas hos nästkusinen, kommer hon säkert uppskatta. En massa gott att äta, en massa nya leksaker att pilla med och större barn att iakta och leka med ;D
- under tiden .. tänker jag inte göra mycket, då jag kommer att vara ensam hemma en stund. Bara ligga här och njuta av att göra ingenting :) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback