- Dennittondejunitvåtusentio.

Mamman är rastlös ikväll, och dessutom så inihelvete sugen på något riktigt gott såhär på kvällskvisten - naturligtvis då inte en ända affär har öppet. *suck*

                                                       
                                              
                                         Tänk att få trycka ett dubbelnougat i huvudet nu, mmmm ..


Min älskade gubbe är en inbiten sportälskare, och följer därför varenda fotbollsmatch de visar på TV de här följande veckorna. Om Sverige varit med att spela hade det ju varit sin sak, då hade jag också kunnat titta ;D - istället bara längtar jag efter att VM ska ta slut .. TRAMS!
Vår älskade lilla Moa sover i Sjöbo inatt, efter kalaset i eftermiddags.
Pratade med min syster innan, som sa Moa verka haft kul - tar en liten stund bara, först ska hon spana och iakta - innan nyfikenheten tar över :) Gulleunge! ♥
Familjens efterlängtade lillasyster verkar inte vilja komma till världen idag iheller. Som om inte den sista månaden varit dryg nog ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback