- Denförstejunitvåtusentio.

Då har jag och lilla loppan nästan precis landat här hemma, efter en heldag i Sjöbo.
Mannen jobbar kväll idag, och när vi närmar oss bebis vill jag inte gärna sitta själv + att jag fortfarande
mår förjävligt och skönt bli lite ompysslad ;D

Det har inte blivit mycket gjort idag iheller. Efter några mackor och en kopp kaffe hemma i Sjöbo, lånade jag
en säng och sov gott där några timmar innan det var dags för ett utvecklingssamtal på dagis.
Utvecklingssamtalet gick väl bra .. eller så bra det nu kan gå för en liten tjej på inte ens två år :) Fick iallafall förklarat för
mej att Moa är en väldigt social och duktig tjej, som lär sig väldigt fort och som har utvecklats i en rasande fart.
- Och så fick jag höra, igen, att det är så synd att vi flyttat Moa från dagis i Sjöbo till dagis i Lövestad.
Jag förstår dem, hon är en liten godbit, vår lilla tjej! ♥


Nu ligger Moa bredvid mej i soffan, jag orkar inte bråka med henne ikväll ang somna i sin egen säng. Jag vill bara hon ska
somna nu, så mamman kan ta två alvedon för huvudvärken - en varm dusch, och sen mysa till Desperate Housewife's i lugn och ro innan mannen kommer hem och tar över kontrollen ;D hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback