- Denfemtejunitvåtusentio.

Det var ingen fara på taket!
Fick svar på mina prover igår, Fredag. De visade INGENTING! Samt att jag igår "bara" hade spår av äggvita.
Trycket ligger fortfarande högt, men jag mår bra och lillasystern verkar må bra - så det är bara att vänta och vänta ;D och gå på ännu fler blodtryckskontroller under tiden.
Så var det med det.
Nu börjar nerräkningen mot den sjuttonde igen, och idag mina vänner är det blott TOLV dagar kvar. *suck*

-
Annars, det är vår Ricco helg.
En kort men intensiv helg. Idag har vi varit i Sjöbo hela eftermiddagen. Vi har förberett inför min systers
student på Fredag - och rest det stora partytältet :) Sen blev det lite grillande och busande med barnen ute i solen. *mys* Behöver jag säga att båda barnen sover gott i sina sängar nu? :)
Blir väl lite lekande där ute imorgon igen, innan mannen och Ricco styr kosan hem till Ricco-mamman igen, och jag och Moa hittar vägen hem till mormor och morfar'n. (mannen har ett tidigt doktorsbesök inne i Lund på Måndagmorgon - och jag ska till MVC lika tidigt, SJÄLVKLART ställer mormor och morfar'n upp och hjälper) Tack! ♥



Nu en kopp te.
Sen ska jag prata allvar med vår envisa lilla bebis, hehe. Dags att hitta ut nu lilla hjärtegryn ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback