- Denfemtejulitvåtusentio.

Ni får ursäkta de långa hoppen mellan mina inlägg. Plötsligt känns det som om tiden inte räcker till för att uppdatera lika ofta. På dagarna passar vi på att vila när flickorna vilar, och på kvällarna stupar jag i säng med Moa ;D hehe.
Tänkte dock försöka mej på en uppdatering nu ikväll, när båda flickorna somnat tidigt och jag fortfarande känner mej något sånär pigg och alert! :)


Egentligen händer det inte mycket här ute på landet. Mannen jobbar mycket, och jag och flickorna gör det bästa av dagarna (läs; jag och Moa) Vi försöker vara ute så mycket som möjligt, eller busa järnet här hemma ;D
Idag har vi haft dörrarna öppna på vid gavel, medan vi har donat här hemma - det börjar verkligen närma sig nu! *skönt* - och Moa och Ricco har roat sej mycket bra på egen hand ute i solen, gulleungar! ♥ 

Bebis börjar bli förkyld. Hon är stopp i näsan, och snoret rinner - stackars liten! :l Dock tycker jag det varit lite bättre idag igen (?!) *pepparpeppar* 
Moa är också aningen förkyld. Lite rosslig, och en rinnande näsa. Ska vi aldrig slippa denna jävla förkylning?

Jag är fortfarande inte på världens bästa humör, dessa jävla hormoner blandat med värmen håller på att göra mej knäpp!
- Naturligtvis är det mannen som får ta smällarna. Förlåt min älskade!  


              Annars är det bra, och jag njuter av livet som tvåbarns-mamma till de vackraste flickorna i världen! ♥


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback