- Denfemtondeaugustitvåtusentio.

Då var denna helgen också slut.
*gääsp*

Varit en ganska lugn helg då lilleman drabbades av hög feber igår eftermiddag, och Moa också har aaningen höjd kroppstemperatur + alla jävla mystiska prickar som bara verkar ploppa upp :l
Dock tog jag och mina töser en runda genom byn i eftermiddags när mannen körde hem Ricco. Moa traskade lugnt i sin egen takt, plockade lite blommor, försökte klappa fåglarna som landa på gräsmattan :) Haha, goa unge! ♥

Nu ligger barnen och sover gott. Michelle snarkar i sin baby-sitter och Moa ligger nyduschad och med målade naglar och sover i sin säng, med en nalle tryggt under armen :)
- ♥ Ni är det vackraste som finns ..


Nu ska jag också krypa under täcket, och kanske hinna läsa ut boken jag lånat av min kära syster ;D Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback