- Tisdagkväll.

Då var Tisdagen över.
Moa somna gott i vår säng för några minuter sen, då hon blev helt hysterisk när vi försökte lägga henne i sin egen. Hon vet minsann vad hon vill vår lilla tjej, hehe :)

Dagen idag har varit lugn.
Efter en jobbig natt med mycket hostande, somnade Moa om inne hos oss. Lite över sju vaknar hon för att dricka lite och leta efter "min pappa" ♥ Gullunge! Runt åtta snåret kryper hon tätt intill mej i sängen och somnar om igen efter lite hostande - sen sover vi till tio, och det mina vänner var riktigt häärligt! :D
Upp och åt frukost, sen kröp lilla loppan upp i soffan och tittade på något barnprogram - Fifi och hennes vänner? - medan jag bäddade om våra sängar och fixade med tvätten.
Två maskiner hann det bli idag, plus dammsugning och torkande av golv. Jag känner mej ganska nöjd måste jag säga :)
Kvällen avslutade vi med en härlig promenad i vårvärmen (?!) hela familjen, och sen hem och bada Moa innan vi kröp upp i soffan med välling och täcke :) Kort sagt, en helmysig dag.

-
Sist ett svar till C.
Tro det eller ej, men det är faktiskt bara tio veckor kvar innan lilla M är beräknad - 100617.
Och att tiden har gått fort vet jag inte om jag kan hålla med om,
skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback