- Retar mej på människor, fallet Ingrid 78 och Ahmad 23.

Naturligtvis tycker jag också som alla andra, att det som hänt Inger och hennes man är fruktansvärt.
Jag förstår inte hur en person tänker när han går ur sin bil, hotar en 71 årig man och sedan slår ner dennes 78 åriga fru - som faller till marken och skadas så svårt att hon sedan dör! Hur tänker man när man ger sig på ett oskyldigt pensionärs-par? Tänker man överhuvudtaget? :l
- önskar jag kunde få veta hur Du tänkte just då, vad som flög genom Ditt huvud (?!)

INGER, vila i frid! ♥

Sen undrar jag varför vi plötsligt känner så starkt hat gentemot personen som utförde dådet? Är det pga hans bakgrund, hans etnicitet? - efter hört en del åsikter ang fallet, börjar jag undra, hade vi "hatat" gärningsmannen lika mycket om han hetat Kalle? 
HATA INTE MÄNNISKAN, HATA DET MENINGSLÖSA VÅLDET, OCH SVERIGES JÄVLA LAGSYSTEM! 
Rätta mig gärna om jag har fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback