- Härliga Måndag! :D

Morgonen började med en kaffe + kaka på dagis, då det var dags för fotografering. Härefter körde mannen sina flickor till Sjöbo, innan han själv körde in till Lund för att fixa lite ärende.
Tog en sen frukost med föräldrarna innan jag åkte för att träffa R. Härlig kvinna, positiv och med lätt till skratt :) Positivt och härligt från första stund! Nu ÄNTLIGEN har jag fått ett timvik hos henne, och kan numera kalla mej pers.ass ;D
- Börjar gå bredvid hos första brukaren på Onsdag. Wie!

Efter mötet hos R, tog jag med mej Michelle ♥ och knatade bort till en bekant för att låna en film - Björn Gustavsson, haha! Hann se en del borta hos föräldrarna, både jag och min kära moder låg dubbla av skratt emellanåt, och en stackars oförstående Moa ♥ tittade oroligt på oss ;D

Sen blev det lite middag, en shoppingtur och ett biblioteksbesök innan vi äntligen hittade hem igen. Så nu sitter jag här, medan mannen ♥ fixar och donar med det nyinköpta från IKEA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback