- Eight more to go ..

Vecka trettiotvå idag. Åtta veckor kvar. Herregud!
Jag tycker det är alldeles tillräckligt nu!
- kanske för alla krämpor börjar smyga på med full kraft?

Jag menar;
1. En foglossning, som heter duga!
2. Ont i varenda (nåväl, nästan iallafall) del av kroppen så fort jag rör på mig.
3. Svullna fötter, anklar och vader.
4. En protesterande bebis, som protesterar med full kraft så fort mamman
"ligger/sitter" fel.
5. Att springa på toaletten och kissa femtio-elva gånger om dagen, är inte
så jävla roligt.


Hehe, men mina vänner. Ni ska veta att det är värt det! För mina små fina
flickors
skull, uthärdar jag allt! ♥
- och åtta veckor är ju trots allt inte så lång tid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback