- Vecka 31, jag börjar bli nervös!

Plötsligt är det "bara" nio veckor kvar, att springa här med magen i vädret.
Allt är klart.
- Alla kläder är tvättade, vikta och prydligt inlagda - likaså filtar och bäddset.
- Vagnen kommer att hämtas i slutet av månaden.
 - Moa vet vad som gömmer sej i mamma's mage och pratar ibland om bebis, medan hon drar upp min tröja för att titta på magen ♥
 - Namn är bestämda.
- Vi vet vilken dag vi vill hon ska döpas, och hoppas på det bästa.
- De blivande gudföräldrarna är tillfrågade och redo.

Och jag .. jag börjar bli så inihelvete nervös! Jag är nervös för smärtan - att inte kunna hantera den. Tänk om jag glömmer bort hur man krystar? Eller något går väldigt snett? *tugga på naglarna*
- HJÄLP?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback