- FlitigaLisa!

Idag har det tvättats och hängts ut två maskiner tvätt, vilket betyder att tvättkorgen är tom igen - WIE! :D
Dessutom ligger jag nu ett steg förre med mina studier. Då min lärare missat att boka in mej på prov nu i April och jag inte får chans att avsluta kurs två förrän i Maj - har jag redan tjuvstartat på kurs tre! *schh* ;D Nu har jag tillbringat x antal timmar med näsan i boken, jag har ordentlig skrivkramp och huvudet är i kaos - men första insändningsuppgiften är KLAR! 

 




Nu börjar det lukta som om maten är färdig (jag är vrååålhungrig, och har längtat efter kvällsmaten sen efter frukost .. typ, hehe!)  Min man ♥ har iallafall varit flitig och gjort en av sina berömda kycklinggrytor - mums!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback